zaterdag 13 december 2014

Rudolf Reindeer

Toen ik laatst bij Doe@Ding in Spijkenisse was, werd ik helemaal verliefd op dit leuke stempeltje van Crafter's Companion. Anita Izendoorn had er een hele collectie wenskaarten mee gemaakt, de ene al mooier en zoeter dan de andere. Tja, en dan gaat een mens voor de bijl natuurlijk :p
Zelf heb ik gekozen om de stempels in te kleuren met aquarelpotloden van Caran d'Ache. Papier is van een oudere kerstlijn van Bo Bunny
De snijmallen van de kaarsjes en de kerstbal zijn van Yvonne Creations (een heel leuke set aan een nog veel leuker prijsje)
en de stempels die ik voor de achtergrond van deze kaart gebruikt heb, evenals de teksten zijn van Stampin'Up!

4 opmerkingen:

  1. Kan me goed voorstellen dat je er verliefd op werd, wat een schatje! En wat heb je er mooie kaartjes mee gemaakt! Geweldig met die blauwe kleuren, heel anders dan het traditionele rood-goud-wit-zilver-groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zeer mooie kaartjes gemaakt en sfeervolle versiering,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooie kaarten en sfeervolle versiering heb je gemaakt,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie reeks, Katrin.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen