vrijdag 18 oktober 2013

Omslagdoek klaar!

 Eindelijk is mijn eerste pauwenoog-omslagdoek klaar! Het heeft er even om gespannen of het ooit zou af geraken. Na de eerste twee bollen verwerkt te hebben, bleken alle andere bollen die ik had liggen een productiefout te hebben. Terug naar de winkel, maar helaas ook daar waren heel wat bollen met datzelfde defect. Gelukkig toch nog wat gevonden! Ik blij naar huis en meteen aan de slag gegaan ... maar oh ... ook deze bleek verder in weer dezelfde fout te vertonen. 
Enfin, om een lang verhaal kort te maken, zo ben ik dus nog enkele keren op en neer gereden maar met weinig succes. En net toen ik bijna de hoop had opgegeven, kwam er toch nog een goed bolletje te voorschijn :)
En zie hier ... de pauwenoogsjaal!
En meteen een mooi stuk om aan de collectie voor de actie voor VZW Lunchroom Steffie toe te voegen.
Credits: Merino Baby Lace extra fine van Lana Grossa

3 opmerkingen:

  1. Prachtige omslagdoek en kleuren!! Wat een gedoe met die wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is erg mooi geworden. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtstuk !! Gelukkig heb je het nog kunnen afwerken ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen