woensdag 19 juni 2013

Nieuw motto!


Klappen en breien!


Nu ja, niet helemaal, klappen en haken is het eigenlijk, maar dat bekt natuurlijk niet zo goed.

Wat het stempelen en scrappen betreft ben ik mijn mojo een beetje zoek geraakt, maar het haken gaat de laatste dagen weer aan een super snel tempo vooruit. Sinds de grannyplaid eindelijk af is geraakt, ben ik nog aan een kleine plaid begonnen voor een poppenwiegje, heb ik nog wat kleine prulletjes gehaakt (bloemetjes, uiltje, ...) en heb ik eindelijk ook deze sjaal kunnen afwerken.

Deze lag al een heel tijdje in de kast te wachten op een randje, maar er was ergens iets misgelopen in de nabestelling van de wol, dat ik dus niet verder kon. Enige weken geleden was het dan eindelijk toch zover en was de wol binnen. Helaas liet een tenniselleboog het niet meteen toe om veel te haken, dus moest het arme ding nog wat langer in de kast blijven. Maar nu is ie dus helemaal klaar!
Patroontje komt uit een boek van Katia en de sjaal is gehaakt in de kwaliteit Kiss (ook van Katia). Leuk wolletje om mee te werken en er zit zo'n fijne, subtiele glans op die het zo wat een chique effect geeft.
Ik kan dus gaan pronken :)



3 opmerkingen:

  1. mooi geworden..ga eens kijken of ik het patroon kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!! Ik ben volop aan 't breien.
    Bedankt voor je reactie op mijn monochroom kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig !!!!!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen