vrijdag 25 januari 2013

Eerste valentijnskaartjes

Ja, ja, de maand januari loopt weer stilaan op zijn einde en valentijn is weer in aantocht. En dit is het eerste reeksje valentijnskaartjes.  En omdat valentijn ook gewoon een tijd is om iemand eens iets te gunnen, krijgen de eerste volger en de eerste nieuwe volger die een reactie achter laten een persoonlijk valentijnskaartje thuisgestuurd. Nee, niet een van deze, dan zou de verrassing er al af zijn hé ;)
 January is almost at it's end so time to think about Valentine's day! Here's my first series of valentine cards. And since valentine is a time to do something good to someone, I will send a handmade valentine card to the first follower and the first new follower on my blog who leave a comment!

Credits: bearstamps Me to You
heartstamps: Stampin Up!

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Rose!

      Als je in aanmerking wil komen voor het kaartje, maak je je dan nog ff volger en bezorg je me jouw adres ? Dan stuur ik je als nog een kaartje.

      Grtjs
      Katrin

      Verwijderen
  2. Oei....ik tel dus niet meer mee? ;)
    Deze zijn alleszins al super!!!!
    Veel liefs, Celia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Celia, je mag gerust nog meedoen. Rose is (nog) geen volger, dus het kaartje komt naar je toe. Bezorg je me nog ff jouw adres, mijn mailadres is Katzje.scrapthings apestaartje gmail.com

      Groetjes
      Katrin

      Verwijderen
  3. Je zou verliefd worden op deze kaartjes, heel mooi en leuk voor degene die ze ontvangt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jenny,

      als je me jouw adres bezorgt, komt er een kaartje jou richting uit!

      Mijn mailadres: Katzje.scrapthings apestaartje gmail.com

      Groetjes
      Katrin

      Verwijderen
  4. Deze beertjes blijven toch steeds lief he

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof, die Me To You beertjes zijn toch super cute he.

    Fijn weekend,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen