donderdag 27 december 2012

christmasgift / blogcandy deel 2

Nu alle kerstgeschenkjes uitgedeeld zijn, kan ik ze hier ook laten zien. Op het wensenlijstje van mijn schoonzusje stonden wijnglazen, maar daar mocht toch nog wel iets bij, vond ik. En omdat hun interieur met limegroen en paarse accenten is, heb ik er dan ook voor gekozen om die kleuren te laten terugkomen in deze mini "partyset"
De theelichtjes werden ingetaped met washi tape.
 Now everybody had his/her christmasgift, I can show them on the blog. My sister in law had wineglases on her wishlist. But, I wanted to add a little bonus to the gift, so I made her this small "partyset". Since she likes limegreen and purple, I decided to use those colors for this set.
The small candles are wrapped in washi tape.
Zoals beloofd ging de blogcandy nog verder uitgebreid worden. Hierbij alvast een nieuwe aanvulling!
Wil je graag meedoen en ben je nog geen volger ? Meld je dan snel aan en laat een reactie achter in een of andere blogpost. Wat er al in de blogcandy zit, kan je in de vorige post zien. Veel succes!
Credits: stamps Hero Arts
Ink Stampin'Up! In color 2012

2 opmerkingen:

  1. Heel tof,een cadeau een extra "toets" geven.
    Ik vind jou extratje bij het cadeau veel toffer dan de wijn glazen ... maar die heeft een mens ook nodig he :-)

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat schattige spulletjes !! Heel tof idee, zo'n partyset !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen